digilukutuulella

hiuli-hei, onnistuin postaus päivässä -tavoitteessani elokuussa.

Aika urakka kyllä repiä tarinaa joka päivälle, välillä tuli tyhjäkäyntiäkin.
Ehkä en yritä samaa enää syyskuussa.

*

Yksi päivä minulle soitti puhelinmyyjä, joka oli ihan älyttömän mukava ja miellyttävä.
Ei tehnyt mieli vastata niinkuin yleensä mun mies ei anna mun tilata mitään, vaan päädyin tilaamaan jonkin lehden ja sain kylkiäisiksi jonkin toisen lehden ja mitä lie muuta sälää ja roipetta.

Tiedättekö, mikä on ihan parasta ja miksi oikeasti tein sen tilauksen?
Saa digilukuoikeuden Sanoma-aikakauslehtiin.
Mahtipalvelu! 
 - ja tämä ei ole maksettu mainos.

En lue oikeastaan ikinä mitään naistenlehtiä tai kotilehtiä tai mitä näitä nyt onkaan, paitsi joskus anoppilassa tai mamman luona, mutta pelkästään se tietoisuus että voin milloin tahansa käpertyä lehteilemään aikakauslehtimaailmaa, täyttää minut hyvällä hyrinällä.

Illansuussa nykerryn sohvannurkkaan Kivojen Kulmaan ja käyn päässäni todellista jaakobinpainia siitä, otanko iltapalani ja -uutisteni kaveriksi kirjan vaiko digilehden ja olen ihan että oo, onpa ihmisellä paljon kivoja valintoja.
Toistaiseksi olen aina valinnut kirjan ja sitten kun tulee nukkumaanmenoaika olen ihan plääh, kun en taaskaan lukenut kevytmielistä lehteä vaan ihan tavallista kirjaa.

Ja se vasta parasta onkin, kun taas menen kiipeilyurheilumanageriksi pääkaupunkiin, niin minulla on vaikka mitä luettavaa ihan noin vain mukana fläpälläni.
Voin linnoittautua johonkin kahvilaan ja olla ja lukea vain.
Oikeasti kyllä en pysty, vaan vaellan levottomana ympyrää jossain ylikansoitetussa ostoskeskuksessa, mutta onhan se kiva tietää että on mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja.

kisu on kokoontunut Kivojen Kulmaan lukemaan


2 kommenttia:

  1. Minulla on ollut jotain pätkiä lukuoikeuksia naisten lehtiin, mutta ihan on jäänyt käyttämättä. Kerropas sitten käyttökokemuksia, josko vaikka itsenkin innostuisin.

    Pöh, sille että nyt vasta luen, että olet tulossa pääkaupunkiin. Olisin mielelläni hörppinyt kanssasi kahvit tai tehnyt jotain muuta kivaa. Nyt olen jo lupautunut sohvakuskiksi sekä pokemonkuskiksi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olis ollut mukavaa tavata; mutta meilläkin oli todellinen täsmäisku Hesaan. En poistunut Salmisaaresta hetkeksikään, en itse asiassa edes pahvikahvin vertaa :)

      Digilehdet on mielestäni kohtalaisen toimiva palvelu. Omalla laitteellani hidas ja vähän kankea käyttää, vaatii paljon zoomaamista ja zoomi on hitaanpuoleinen.
      Parasta on luettavissa olevan kokoelman laajuus: yhden tilauksen maksulla koko Sanomatuotanto luettavissa.

      Poista