Ystäväkirjahaaste

Alati valoisalta Tuulalta

1. Perheeseeni kuuluu
HraHakkarainen, tuo elämäni valo.
Kolme keskenkasvuista - Isoveli 17v., Isosisko 15v., Pikkusisko 12v.
Isoveli on pörheä ja sympaattinen.
Isosisko aikoo suorittaa vallankaappauksen ja perustaa oman uskonnon.
Pikkusiskosta tulee sirkustaiteilija.
Kisut Viiru aka Isokissa/ PieniPyöreä ja Arwen aka Pikkukisu /Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa Rönäperän ja muiden vähäisempien maiden prinsessa Butski. Viiru on puolipitkäkarvainen, puolihäijy punaturkkinen ja epäilyttävän karvismainen maatiaiskissa, joka kehrää niin että jyrisee.
Arwen on kilpikonnavärinen maine coon, joka uskoo olevansa kaiken keskipiste. Itse asiassa se ON kaiken keskipiste.
Gerbiililauma  Meibi, Kimi, Kepponen ja Jokke Jokerinpoika Jokeri - oikeasti Pikkusiskon omaisuutta.

2. Ammattini
Olen kolmannen sektorin työläinen.
Ihan vahingossa niin kävi. Oikeasti olen humanisti/kielitieteilijä. Päivääkään en ole niitä hommia tehnyt.

3. Harrastukseni
Luen ja kirjoitan, joskus valokuvaan.
Vetelehdin sohvannurkassa.

4. Erityistaitoni
onko minulla erityistaitoja?
Osaan nostaa vain toista kulmakarvaa. Se näyttää metkalta.
En tiedä, onko sillä taidolla kovastikaan käyttöä yleisessä elämässä.
Leivon aika hyvää leipää, ainakin lasten mielestä.

5. En osaa
seistä päälläni
paikata polkupyörän rengasta

6. Oudoin tekemäni asia
Perustin perheen hraH:n kanssa ja saimme kolme lasta. Siitä pitäen elämäni on ollut tosi eriskummallista.

7. Jos saisin 10 miljoonaa
siirtäisin meidät etelän lämpöön
Ei, oikeasti. Kymmenen miljoonaa on niin järjettömän suuri summa, etten edes käsitä sitä. Mitä ihmettä tekisin semmoisella rahakasalla? Puoletkin riittäisi ihan hyvin minun vaatimattomiin tarpeisiini (palatsi, kaupunkiasunto, etelän lämpö)

8. Jos olisin päivän mies
En halua olla mies, kun olen ihan tyytyväinen naiseuteeni.

9. Hävettää tunnustaa
Olen järjettömän kiltti ja kunnollinen. Se on vähän noloa.
Olen ollut sitä aina. Se on tosi noloa.
Kuuntelen myös ihan hirmu vähän musiikkia ja katson ilmeisesti liian vähän telkkaria.
Olen aina aivan ulalla musiikista, telkkariohjelmista ja julkkiksista. Sekä ennen että nyt. Se on todella noloa.
(miksi muuten siinä yhdessä biisissä lauletaan että en kestä tätä maailmanpankin darraa? en käsitä. Ja sitten on se jossa gerbiilejä pakoon soudan hankoon. Ei semmoista voi olla. Ja papparus tee patee. Ja sitten on se yksi missä meillon bilööf. Ei semmoistakaan voi olla, mikä ihme edes on bilööf? Ja kerran oli semmoinen että oon siin kinkkuu sylissäni. Ei tommoisessa musiikissa ole mitään järkeä, en jaksa.)

10. Elämän tarkoitus
Nuoriso muistaa aina kertoa tämän: 42.
Näin talviaikaan epäilen, että elämän tarkoitus on klo 21.50, jolloin voi hyvällä omallatunnolla ruveta nukkumaan.


5 kommenttia:

  1. REpesin tohon "aina valoisaan Tuulaan" (oonko muka??) ja noihin biiseihin :D Mäkin oon pihalla musiikista ja kuulen ihan mitä sattuu... (En ole ainut. Esikoiseni lauloi jouluna mm.: "höylän päälle veitikkaiset rientää..." ja sitä sitten räkänaurettiin koko joulu - halvat huvit meillä).

    Kivat ja sun näköiset vastaukset :)

    VastaaPoista
  2. Tuula: olet. Alativaloisa.

    Ja kyllä repesin teidän joululaulusta :D!

    VastaaPoista
  3. Se biisi taitaa mennä "ei ikinä mä vihaan tätä madafakin darraa"
    LOL :)

    VastaaPoista
  4. elisa: kyllä varmalla on maailmanpankin darraa. On paljon sivistyneempää siten :) ja kuvastaa luonnollisesti maailmantalouspolitiikan arkipäivää :)

    VastaaPoista
  5. Olet varmasti oikeassa, mulla on huono kuulo ;)

    VastaaPoista