olen tylsä ja mikä on karmein laulu?

en ilkeä edes kirjoittaa sitä, ettei vaan jää pollajukeboksiin soimaan. Tai kirjoitan sittenkin, kun joku on sellaisella haulla tänne eksynyt.
Se on noin vuoden takainen V-M Loiron epähitti Scabaree, tai Skrababee tai mikätahansa sinnepäin. Kääks.

Ja olen tylsä.
No olen.
Mutta täytyykö se googlettimesta ihan erikseen kaivella esille?
En ilkeä sitäkään tarkistaa, että monentenako hakuna tämä tylsyyden multihuipentumablogini tuolla haulla löytyy.

Nyt nousi ramppikuume ja rimakauhu: mitäs sitten riipisin kasaan, etten olisi tylsä enkä pistäisi karmeita lauluja viattomien ohisurffailijoiden päihin?
Voisitteko yrittää vaihteeksi löytää tänne hakusanoilla "loistelias" tai jotain edes vähän sinnepäin?
Niin on ihmisen hauras itsetunto vaarassa.

*
Isoveli teki kouluvalintansa, ja rohkean valinnan tekikin.
Lisätöitä teettää ja koulumatka pitenee, mutta koulun painotteisuus kutsuu häntä kuitenkin enemmän kuin lähiyläkoulun painotteisuus.
Nyt pidätämme hengitystämme sen puolesta, että linjasta kiinnostuneita on riittävästi ja luokka syntyy.
Vähän kuulemma jännittää koko yläkoulu.

*
Säästäväisyysviikolle kuuluu hyvää; paitsi että minä itse olen ihan nöösi.
Ihan hyvin olisin voinut pantata sitä maidonostoa vielä yhden päivän: viimeinen ison kauppareissun maitolitra avattiin tänä aamuna. Kuusi päivää, kahdeksan litraa.
Kukkarossa tällä hetkellä 30€-2 maitoa. Olisikohan se sitten noin 28€?
Kaupasta tarvitaan ihan ehdottomasti jogurttia, perunaa, porkkanaa, salaattiaineksia...
Eiliset kasvispihvit olivat maukkaita, mutta rakenteeltaan niin epäonnisia, ettei niistä riittänyt säästöön tälle päivälle yhtään. Lihapullia jäljellä muutama, pizzaa jokunen siivu.
*

Kyllä olenkin ihan tylsä.
Myönnän itsekin.
Mutta älkääpä suotta huoliko, asioihin on luvassa tuota pikaa suunnaton parannus! Minulla on kirjastosta varauksessa semmoinen eepos, jossa kerrotaan kuinka kirjoitetaan blogiin kiinnostavasti.
Sitten muutun heti hehkeäksi ja kiinnostavaksi mediapersoonaksi ja sirkkuset laulelevat taas.

*
Ja sitten vielä yksi karmea laulu, se taisi voittaa jonkun palkinnonkin tässä hiljan.
Minun mielestäni siinä lauletaan että "sä oot siin kinkku sylissäni" mutta ei kuulemma lauletakaan. Eikä siinä lauleta edes "sä oot siis pikku sylissäni"
Kumma viisu on sekin.

1 kommentti:

  1. Onneksi et ole tylsä. Et! Idoli olet.
    Aika kiinnostava tuo kirjavaraus. Miten kirjoittaa blogiin kiinnostavasti? Mä tarvitsisin kirjan "Hanki itselles ajatuksia". Ja jokunen mielipide. Mieluiten mustavalkoinen.
    pinkki

    VastaaPoista