lisää luottohenkilöitä

En muistanutkaan mainita että minulla on myös luottopolkupyöränkorjaaja.

Fillari rupesi pykimään ja oikuttelemaan ja heittämään ketjuja pois rattailta ihan alvariinsa.

Ensimmäisellä kerralla oli sade ja sain apua vanhalta vaarilta joka oli ulkoilemassa pienen tarmokkaan lapsenlapsen kanssa.
Toisella kerralla satuin olemaan ihan random-pyöräkorjaamon lähellä ja sen miellyttävät herrasmiehet rytkivät ketjut paikalleen.

Siitä kerrasta otin jo opikseni ja soitin omaan pyöräliikkeeseen.

Ja kun soitin, Oma Ihana Polkupyöräkorjaaja tervehti ystävällisesti ja kysyi että kuinkas minulla sujuu pyöräni kanssa ja onko minulla se valkoinen mikälie xzy-Tunturi johon asennettiin ne erilaiset jarrut ja minä sanoin että joo.

Mistä se saattoi sen tietää?
Lukeeko sen puhelimessa että nyt soittaa se kummallinen rouva?

Tilitin sille kaikki (polkupyörä)murheeni ja se sanoi että varataanpa vuosihuolto ja älkää rouva hätäilkö, me hoidamme kaiken kuntoon. Ja muistanko väärin että sulla tulee niitä kilometrejä aika paljon.

No minähän olin ihan oo ja jee ja vau.

Kyllä niin olen helppo nakki kun tarjotaan henkilökohtaista palvelua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti