Sähköpostilomaviestipohdinto

"Arvoisa vastaanottaja,
Olen lomalla.
En lue sähköpostia.
Älä edes kuvittele, että mikään mitä kirjoitat, olisi niin tärkeää että viitsisin lukea sitä"

Ehkä ei kumminkaan.
No entäs...


"Heippa,
Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt,
Luulen että aika alkaa olla kypsä nyt"

Paitsi että en taida olla junnu vainio

"Hei,
Olen lomalla, koita pärjätä.
Löydät varmaan ihan kotisivuiltamme sen tiedon mitä tarvitset."

Aika hyvä.


"Hei,
Olen lomalla. Mitään kamalaa ei tapahdu vaikka en luekaan tätä viestiä.
Akuutissa hätätilanteessa soita 112."

Tai jos laittais vaan kuvan?

3 kommenttia:

  1. Erinomaiset viestipohjat, toinen ja neljäs oikein houkuttelevat minua. Käyttäisin mielelläni jokaista ehdotusta, muttei ihan vielä olen minun aikani. Oikein hyvää lomaa :)

    VastaaPoista
  2. Hei hitsit, mä huomasin, että sä olet lukenut mun matkakirjan ja kirjoittanut siitä todella kauniisti tuossa lukuvuosi -puolella. Suurkiitokst ihanista sanoistasi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, onko se sun kirja? Wow!
      Sympaattisesta kirjasta on helppo kirjoittaa kauniisti!

      Poista