keskiviikko 2/2: huoltajuuskiista

Alkuviikosta sain postia, joka oli osoitettu minulle nimelläni ja huoltajalleni.

Postissa minua onniteltiin uudesta opiskelupaikasta.

Skenaario nro 1.
Olen huoltajan tarpeessa tietämättäni. miksi? kuka on huoltajani? mitä on tapahtunut? miksi kukaan ei ole kertonut minulle?

Skenaario nro 2.
Olen tietämättäni hakenut ja saanut opiskelupaikan. miksi? miksi en muista siitä mitään?
mihin olen päässyt opiskelemaan?

Skenaario nro 3.
Minulla on tuntematon salainen huoltaja, joka on minua konsultoimatta hakenut minulle opiskelupaikkaa.
Joudun menemään sinne.
Toivottavasti se on kiva paikka.


Yksi nuorista väitti, että ehkä hraH on minun huoltajani. Se on kuulemma minulle kivampi huoltaja kuin muille, koska se tykkää minusta.
Toisin kuin hänestä.
HraH väitti että ei pidä paikkansa.

En tiedä mikä.

*

Joka tapauksessa jossain joku tietää jotakin, mitä minä en, eikä kukaan muukaan, koska talon ainoa opiskelupaikkamysteeri ratkeaa vasta huomenna kun peruskoulun käynyt saa yhteishaun tulokset.

Jäljelle jää vielä huoltajuuskiista.
Kuka on huoltajani?

**

postaus päivässä, kaksi parhaassa -sarja

4 kommenttia:

  1. Ei muuta kuin kohti koulunpenkkiä :) Toivottavasti huoltajasi voisi taluttaa sinut sinne kädestä pitäen ensimmäisenä päivänä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      aion harata vastaan huoltajalleni ja itkeä ja vaatia pääsyä takaisin kotiin, ellen saa uutta hienoa koululaukkua ja muistikirjoja.

      Poista
  2. Pari mun ystävääni on saanut samaisen postin ja ihmetteli asiaa kovasti facebookissa. Selvitä nyt äkkiä, mihin kouluun olet menossa ja sitten hankkimaan uusi penaali ja tuoksukumi ja söpö kynä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarvitsenkin ihan selvästi uuden koululaukun lisäksi penaalin ja kynän ja kumin; hyvä kun muistutit!

      Poista