Haasteita pukkaa

Blogielämä on muuttunut ihan käsittämättömän vilkkaaksi, hauskaa! Olen tutustunut vaikka kuinka moneen uuteen ja kiinnostavaan ja hauskaan ja inspiroivaan blogiin, hurraat sille.


Ja sitten minut on haastettu, ooo!
Pitää kertoa ihan randomilla viisi asiaa itsestään. Paitsi että en tiedä, onko minussa viittä asiaa. Mutta yritetään äkkiä keksiä.

1. tykkään lukemisesta ja kirjoittamisesta. Vähintään kolme kirjaa pitää aina olla kesken, muuten tulee kriisi. (Nyt työn alla bussikirjana Pientä elämää etsimässä; sohvakirjana Ristiaallokkoa ja unilääkkeenä ja iltahömppänä Kate Reddy täydellä teholla yötä päivää)

2. olen vasenkätinen. Silleen ihan oikeasti, kirjoitan vasurilla, virkkaan vasurilla ja saan kriisejä korkin- ja purkinavaajista, rengaskansioista ja kierrevihkoista. Valitettavasti rakastan kierreselkäisiä muistikirjoja.

3. miellän itseni kotiäidiksi. Vaikka olen ollut kotiäitinä vain Isoveljen ensimmäiset kolme vuotta. Isosisko oli puolitoistavuotias mennessään päivähoitoon. Pikkusisko oli samoin puolitoistavuotias mennessään päivähoitoon. Mutta sisäisesti olen kotiäiti.
Kunhan minun ei tarvitse olla kotona.
Tai ainakaan tehdä siellä yhtään mitään.

4. olen kuulemma hyväntuulinen ja positiivinen. Olen aina yhtä hämmentynyt tästä määreestä - minäkö muka?

5. minulla on nyt päälläni punavalkoruudullinen paita. Se on tällä hetkellä lempipaitani. Viime kesänä Helsingissä karvakäsikebabmyyjä (anteeksi tämä määritelmä!) kysyi minulta: "sine ei ole Helsinkin?" ja minä siihen että en, ja kuuluuko se muka noin selvästi. "Ei, sine peelle kansallispuku!"
Minun heimoni pukeutuu (seppälän) punavalkoruudulliseen paitaan. Kuulun nähtävästi McYlikansallisetRiistoyhtiöt-klaaniin.

Toisessa haasteessa piti haaveilla kaikenlaista, mutta en uskalla aloittaa sitä vielä, koska meidän pitää kuulemma ruveta kirjaamaan käytettyä työaikaa.
Tähän mennessä tänään
20 min paheksuttu ja haukuttu herrakerhoa yhdessä UPM:n kanssa.
10 min lepytelty UPM:aa edellisen johdosta
5 min keitetty kahvia
30 min etsitty kadonnutta paperia kellarista
15 min selvitetty omia asioita puhelimessa
lopun aikaa hengailtu netissä

että jos tekisi välillä vähän töitäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti