älkää tehkö niinkuin minä

Ihmettelin aamulla, miksi reppu on niin kovin kevyt.
Bussipysäkillä hoksasin, ettei ole evästä mukana.

Olen syönyt tänään
1. leivoksen. UPM tarjosi. Ällömakeaa, tyhjään vatsaan.
2. Ihana-jogurtin. Sain muutama päivä sitten maistiaisnäytteen, jonka jemmasin verstaan jääkaappiin pahan päivän varalle: lakkajuustokakku. Ällömakeaa.
3. Vauvojen persikkasöösää. Ostin kerran viilin kanssa syötäväksi. Söin silloin pelkän viilin ja jemmasin söösän verstaan jääkaappiin. Ällömakeaa.

Kielen päällä on sokerikuorrutus ja yleisolo on ällöttynyt.

Sen lisäksi olen muuttunut iloisesta ärtyisäksi ja nyt pitäisi hyökätä hanskamiehen materiaalin kimppuun.
En tiedä, johtuuko ärtymys sokerista vai materiaalista.

**

Huomaisikohan UPM jos rupeasin joka viikko pitämään päivän-parin verran potemistaukoja?
Olen ollut ihan valtavan paljon tehokkaampi tänään kuin keskivertotyöpäivänä, ja sitä paitsi käsi on paremmassa kunnossa kuin pitkään aikaan.

2 kommenttia:

  1. Olet siis keskellä työpäivää sokerihumalassa! Varmaan maistuisi jokin suolainen, kuten hyvä keitto tai juusto-ruisleipä. :)

    VastaaPoista
  2. Iina: hoilaari-laari-laa! Olin ihan sokerissa, koko loppupäivän...

    VastaaPoista